Raymarine Element 7 HV i Hook Reveal 7 TS na wodzie.

 Pierwszy wypad z klamotami w tym sezonie łódkowo-pontonowym. Sprawa zaczęła się w środę, gdy zapytałem Wojtka, kiedy otwiera sezon karpiowy. "Jak dobrze pójdzie, to w sobotę". No i po chwili powstaje pomysł krótkiego porównania obydwu ekranów, ja mam Hooka od Bogdana na testy, Wojtek używa Elementa 7. 

Wiało cały piątek,  ugadaliśmy się na 18 przy jego łodzi. Test......no był. Zadowolony nie jestem, ale lepsze to niż nic. Potwierdził on to, co piszę od dawna- każdy brand ma jakiś "ficzer" lepszy, taki haczyk mający przyciągnąć uwagę kupującego. 

Drugi wniosek- testy muszą być prowadzone z użyciem dodatkowego osprzętu, bo słońce, bo drżenie kamery, bo jeszcze kilka rzeczy....Po prostu wyprawa ad hoc, efekt też trochę ad hoc ,niemniej pozwala nieco rozjaśnić dylematy, który ekran da więcej na wodzie. 

Mam nadzieję, że każdy z nich opływam osobno, na tej samej wodzie, by pokazać lepiej co potrafią. W końcu od tego jest ten blog. 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Subiektywnie o echosondach z sonarem bocznym w rozmiarze 7 cali- bez ekranu dotykowego.

Jak sonar boczny obrazuje ryby? Przegląd screenów od różnych marek echosond.

Humminbird Helix - który model wybrać?