Nowy Livescope LVS 34 ?

 Wczoraj wieczorem, patrolując FB, natknąłem się na fotkę broszury handlowej jednego ze sklepów w USA, który oferuje nowy przetwornik Livescope LVS 34. Kilku znajomych napisało, że to nie jest fake. Czas pokaże. 

Pierwsze skojarzenie jest takie, że.... ja już to gdzieś widziałem. 


Sprawa jest ciekawa z kilku powodów o ile to prawdziwa informacja :
- zostaje moduł GLS10, co automatycznie otwiera Garminowi szeroki dostęp do klienteli Livescope z LVS 32
- mają zostać ulepszone wszystkie parametry- czyli zapewne podniesiono ilość aktywnych elementów w przetworniku, częstotliwość i zmieniono całkowicie układ piezo elementów- patrząc na przetworniki są trzy wiązki skanujące, co obiecuje niejako mniejszą ilość martwych stref 
- jestem ciekawy czy zostanie poprawiony zasięg skanowania do przodu
- za dobre dwa tygodnie rozpoczynają się targi na Florydzie :
i to jest najlepszy czas, by taki sprzęt pokazać. 

Na tę chwilę to wszystko, ostrożny optymizm jest, natomiast nie dokopałem się jeszcze do oficjalnego komunikatu biura prasowego Garmina w tej sprawie- więc póki co, to jest ciekawostka. 

A, zapomniałbym. Deja vu moje to stąd się bierze.....Ciekawe, o ile LVS 34 jest prawdą- czy to pokłosie crosslicensingu, czy coś zupełnie nowego?




Komentarze

  1. A spodziewasz się jakiś nowości ze stajni Lowrance (w bardziej tradycyjnym obrazowaniu)?

    Mateusz Pietkun

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mateusz, moim zdaniem na koniec roku ogłoszą nowego HDS live, który będzie u nas za rok. Simrad wypuścił nowy ekran już a to znak że i Lowrance coś odpali nowego....

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Subiektywnie o echosondach z sonarem bocznym w rozmiarze 7 cali- bez ekranu dotykowego.

Jak sonar boczny obrazuje ryby? Przegląd screenów od różnych marek echosond.

Humminbird Helix - który model wybrać?