Nowa linia silników dziobowych Minn Kota - QUEST
Po kilku latach funkcjonowania na rynku półki środkowej i najwyższej w Minn Kota przyszedł czas na zmiany:
Terrova Quest, Ulterra Quest oraz Ultrex Quest- tak będą się nazywały nowe maszyny, w wariantach morskich - białych: Riptide Terrova Quest i Riptide Instinct Quest
Linia silników reklamowana jest jako najlepiej zaprojektowana i wykonana w historii, ma być zwiększona wydajność i moc np. w czasie pływania w zarośniętych częściach zbiornika. Dodatkowo mają być jeszcze cichsze( nowe wzornictwo) , zawierać mniej części( zapewne chodzi o silniki bezszczotkowe) oraz wykazywać się dłuższą żywotnością.
- 12V w Terrovie pozostaje bez zmian bez zmian silnikowych- 24/36V bezszczotkowe
- nowe kontrolery: jeszcze większy pilot z programowalnymi przyciskami w ramach One Boat oraz mniejszy optycznie pedał
- nowa śruba dla zwiększenia prędkości
- noga silnika wzmocniona włóknem węglowym
- interfejs silnika na ekranie plotera - a to już fajna sprawa, bo można widzieć ile prądu zostało w ogniwach.
- dostępne będą także z przetwornikiem 2d MDI, MSI wbudowanymi w pędnik
Nowe/ulepszone funkcje nawigacyjne silników:
Drift- automatyczny dobór prędkości do wiatru, by utrzymać łódź w zadanej trasie
Dodge (unik) czyli w czasie korzystania z autopilota możemy manewrować a po zakończeniu zmian kursowych silnik będzie kontynuował podroż wcześniej zaprogramowaną
Ulepszona funkcja Follow- będzie można nawigować nie tylko po izobatach ale także po strefach twardości dna czy roślinności. To zapowiada się dobrze, bo można będzie kręcić się w konkretnej mecie o rożnych głębokościach ale z interesującymi strukturami dna.
Swoją drogą to bardzo ładna prezentacja silników na stronie johnsonoutdoors.com. Ciekawe kiedy ten sprzęt zacznie wjeżdżać na sklepowe półki. W dniach 11-14 lipca będą na Florydzie targi ICAST i zapewne to tam będzie oficjalna premiera tych nowych maszyn od Minn Kota.
Komentarze
Prześlij komentarz