Garmin STRIKER Vivid 7sv. Akademia Garmin z Fishtech.

 W końcu pogoda dopisała i spokojnie mogłem popływać, by sprawdzić w boju podstawowy tier echosond Garmina z obrazowaniem sonaru bocznego. O samych Strikerach pisałem w porównaniu teoretycznym POD TYM LINKIEM,  wkrótce będzie test praktyczny, bo oba mam aktualnie w domu dzięki Bogdanowi - Hooka Reveal 7 TS , a o Strikera zadbał Paweł Kabat z Fishtechu. Stay toon....

Co do samego materiału. Typowo warsztatowy materiał dla początkujących użytkowników sprzętu Garmina, kilka sztuczek do wykorzystania, jeśli ktoś nie zna ich. Nagrywałem na żywo, na wodzie. Kilka razy język się zaplątał, jakieś potknięcia czy zatknięcia....Mam nadzieję, że kolejne materiały będą coraz lepsze. 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Subiektywnie o echosondach z sonarem bocznym w rozmiarze 7 cali- bez ekranu dotykowego.

Jak sonar boczny obrazuje ryby? Przegląd screenów od różnych marek echosond.

Humminbird Helix - który model wybrać?