Garmin STRIKER 7 Vivid vs. Lowrance Hook Reveal 7 TS

Paweł Kabat, Bogdan- dzięki. Mam nadzieję, że dzięki sprzętowi od was powstał materiał, który może pomóc w znalezieniu odpowiedzi tym, którzy ich szukają, wybierając swój pierwszy poważny sonar z kompletem obrazowania. 

W zasadzie to zamknięcie materiału z zimy: Porównanie STRIKER vs. HOOK. Wtedy jednak nie było materiałów z Vivida. 

Wnioski? Jak zawsze- zostawię je dla widzów. 

Warunki pływania dość przyjemne, ale oczywiście zakłócenia pomiędzy ekranami widoczne w pełni- obydwa pracują w wysokich khz na częstotliwościach 455 i 800 kHz, na obrazowaniu tradycyjnym lepiej, bo Vivid robił w 145 kHz. Do tego zakłócenia od maksymizera silnika dziobowego, ale bez niego ciężko mi byłoby samemu nagrywać i nie mam innego wyjścia pływając w pojedynkę. Mam nadzieję, że nie zanudziłem nawijaniem, powstał materiał, który w połączeniu z powyższym, linkowanym wpisem - zrealizuje temat tego porównania. 

Co do technikaliów: Garmin- kolory mchowy, floodlight, miedź, nastawy jasności niskiej i autokontrastu- dla sv, nie zmieniałem przez cały test praktycznie i jak widać nie trzeba za dużo grzebać w nastawach. 

Lowrance- palety - niebieska, zielona oraz sepia , kontrast auto -11 a na płytkiej części jeziora auto -8




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Subiektywnie o echosondach z sonarem bocznym w rozmiarze 7 cali- bez ekranu dotykowego.

Jak sonar boczny obrazuje ryby? Przegląd screenów od różnych marek echosond.

Humminbird Helix - który model wybrać?